Momenteel heb ik een vrij groot pedalboard waarbij bijna alles in serie staat. Klinkt goed, daar niet van, maar ben me aan het oriënteren om mijn pedalen in een rack te zetten en ( vrijwal alles) met een midi controller te switchen.

O.a. de reden is dat ik bij sommige settings redelijk wat gain gebruik en dan zet ik mijn gate aan. Echter op sommige momenten moet ik dan twee pedalen tegelijk aanzetten en dan de gate uit, en ben daar een beetje moe van.

Een andere reden is dat de omvang van mijn pedalboard aanzienlijk wil verkleinen. Het liefst heb ik alleen een midi switcher en een wah erop.

Ik kwam daarom hierop.



en dan deze in mijn (toekomstige) rack:



. Persoonlijk vind ik alleen dat de mini effect gizmo, te weinig loops heeft en zijn grotere broertje is meteen al een stuk duurder. Eigenlijk wil ik max € 600,- uitgeven.

Ik zat ook te kijken naar deze:



Het aantal loops is meer dan genoeg, de prijs is te gek, echter wordt ( volgens mij) mijn pedalboard niet kleiner. Want ik kan dit ding niet met de mastermind( of een andere) footcontroller bedienen.

Mijn vragen dus:

- Is er een goedkoper ( maar met meer mogelijkheden loops) voor de mini effect gizmo.
- Zou de musicom efx met een externe controller bediend kunnen worden ( aangezien ik mijn pedalboard wil verkleinen)