Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
Ik heb vrijdagavond een mooie avond gehad in Little Devil.
Mooie gelegenheid voor een party zoals dit.

Na afloop heb ik Rogier (de drummer) nog even gesproken, en stiekem aan hem gevraagd waar zijn solo'tjes zitten, maar ondanks dat ie mij verteld heeft waar ze zitten, kan ik ze niet echt benoemen, maar ach boeien.
Feit blijft dat jullie mooie muziek maken, en een goed geluid hebben!
Tnx! We zouden eigenlijk een maatje groter moeten gaan de Little Devil, maar het is altijd zo gezellig daar en alles kan en mag! (denk aan de BBQ en het Formidable-speciaalbier in de aanbieding)

Rogier (de drummer) heeft beide "standaard" solo's ingespeeld: die aan het einde van Vault en die van Gilgamesh. Alle dubbele leads heb ik voornamelijk gedaan, en Joost (andere gitarist) de rest.

De "snelle 5/4 nootjes" ben ik weer ...

Ik kreeg nog heel netjes een email van Jochem, die de merchandaise wat meer voor z'n rekening neemt blijkbaar?
Er zou een CD voor mij hebben klaargelegen, maar die ben ik dus misgelopen.
Stuurt ie 'm op zegt ie!
Bij de release-party van Cartographer heb je ons al betaald voor je CD ...

Ps. Pendejo ook nog even gezien, maar het kon mij niet zo lang blijven boeien.
Wel een goeie band hoor, en ook leuk met die trompet erbij.
Wat was er nu precies gebeurd, waardoor de trompettist niet met jullie Conquistador meespeelde?
Hij zou meedoen met het laatste nummer, maar omdat Candybar Planet op het laatste moment afgebeld had hebben we er 2 nummers achteraan geplakt.

Combinatie van miscommunicatie vanuit ons en onoplettendheid van zijn kant. Jammer, maar helaas!