Hoi mensen!

Ik heb een vintage ( het merk vintage, geen echte vintage ) LP, waar ik nu een tijdje
de microfoontjes uit heb geschroefd zodat er nog maar 2 single coils overblijven ( en neck pickup omgedraaid ) en dit geluid bevalt me zeer goed!
Maar voor de wat zwaardere dingen zou ik toch ook wel terug willen naar humbuckers, dus ik heb besloten dat ik een coil split switch wil installeren.
Ik heb al 2 pull/push potmeters gevonden die ik wil gebruiken..
Wat ik wil is dus als volgt:

De neck volume knop vervangen voor een push/pull potmeter, zodat die alleen de neck pickup naar single coil zet,
En de brug volume ook, zodat die alleen de bridge pickup naar single zet.
Zo zou je dus kunnen kiezen of je single+single wil, of bucker+bucker, of bucker+single etc.
Is dat technisch mogelijk of ben ik nu aan het dromen ?

En zou het mogelijk zijn te kiezen welke van de 2 coils uitgaat bij iedere pickup?
Ik heb nu namelijk de neck pickup omgedraaid omdat ik een beetje een telecaster wil nabootsen, en daar zit de neck pickup iets hoger dan de onderste coil van een humbucker ( en bij mij deed alleen de onderste coil het dus die zit nu bovenaan orecies goed)
Dus kun je het zo fixen dat de bridge pickup alleen de onderste coil non-actief zet, en de neck pickup ook alleen de onderste coil uitgeschakeld? Voor de duidelijkheid:



Ik ben zelf compleet nieuw met het sleutelen aan m'n eigen gitaar, en kon er met een avondje google ook niet echt goed uitkomen..

Weet iemand of dit mogelijk is? En misschien een betere bron waar ik makkelijk kan zien hoe het moet?