Hoi iedereen!

Met trots presenteer ik het eerste voorproefje van het aankomende LEAH album; Kings & Queens.
Deze track 'Enter the Highlands' is een van de meest proggy en 'out there' nummers van de plaat.
Ik heb heel het album geproduceerd en gearrangeerd (bas/drum/gitaar partijen & aantal toetsen).
Ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden!! Als jullie het tof vinden kunnen jullie de plaat pre-orderen op dezelfde pagina.

http://leahmchenry.com/track/enter-the-highlands

Cheers!!