Van ons nieuwe album "Overnij"
Whisky in the Jar, met een andere Nedersaksische tekst.
Benieuwd wat jullie ervan vinden.
Kritiek mag.
Lofprijzingen mag ook.
Enjoy!
Van ons nieuwe album "Overnij"
Whisky in the Jar, met een andere Nedersaksische tekst.
Benieuwd wat jullie ervan vinden.
Kritiek mag.
Lofprijzingen mag ook.
Enjoy!
Sally's Revolt!
https://www.facebook.com/profile.php?id=61557076046113
Favorieten/bladwijzers