Al een jaar oud maar vind ik de moeite waard om een topic voor de openen.
Vol engelse humor, die grap over het drie akkoorden verhaal vind ik lollig.
Al een jaar oud maar vind ik de moeite waard om een topic voor de openen.
Vol engelse humor, die grap over het drie akkoorden verhaal vind ik lollig.
Mwa...
Favorieten/bladwijzers