-
Stemming fretless 4-string gitaar
Hoi,
Ik heb een fretless 4-string elektrische gitaar/ukelele gebouwd.
Zou hem in open akkoord willen stemmen.
Heb daar zelf nog geen ervaring mee dus zou graag van jullie weten wat jullie aanraden 
Welk open akkoord? Hoe de snaren stemmen? Welk voordeel geeft deze tuning tov een andere tuning?...
Bedankt!
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers