Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 717

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Jerome,

De Pedalino heeft op dit moment 2 modi waarin je deze kunt gebruiken, namelijk browsing mode, en favorites mode.

Browsing mode:
    De uiterst linkse pad bypass en mute, de 2e pad van links = 1/10/50 presets down (3 pressure levels).
    De uiterst rechtse pad is 1/10/50 presets up (3 pressure levels).
    De 2e pad van rechts gebruik je dan om de preset te loaden.

Favorites mode:
    In de Pedalpro kun je een lijst van 18 favoriete presets maken. In deze favorietenlijst, staan links naar de werkelijke presets, dus je kunt bijvoorbeeld favoriet #2 verwijzen naar preset 388. en favoriet #9 naar preset 001.
    Zet je de Pedalino in Favorites mode, dan kun je nog kiezen tussen 2 of 3 pressure levels.
    Afhankelijk van 2 of 3 pressure levels, wordt de pedalino onderverdeeld in 3 of 2 banken (want zoals gezegd je hebt 18 favorieten)
    Deze banken selecteer je met de eerste pad.
    Pad 2, 3 en 4 worden gebruikt om de favorieten te selecteren. Hierbij is Pad 2 met de laagste druk het laagste favoriet nummer, en pad 4 met de hogste druk het hoogste favoriet nummer.

De virtual mode is er -volgens mij- nog niet, maar zo te zien bedoelt Max dat je hierin met een zachte druk op de 4 pads, verschillende effecten binnen 1 preset aan en uit kunt zetten. Met een harde druk op 1 van de 4 pads, ken je functies toe aan het expressiepedaal. Met een medium druk op de pads (of alleen pad 1?) ga je terug naar browse mode.

Geen idee of dit een duidelijke uitleg is, maar ik heb het in ieder geval geprobeerd :-)
    Thanx mate!
    Iig een stuk duidelijker!
    Ik moet dat systeem gewoon een keer gaan uitproberen, dan zal het nog een stuk duidelijker worden...
    Laatst gewijzigd door jerome; 25 oktober 2012 om 23:41

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten