-
19 oktober 2012, 21:36
Het is inderdaad verstandig dat Vintage Revolutions hierover goed nadenkt want een extra looper functie kan een waardevolle optie zijn. Mensen die extra loops willen hebben betalen een meerprijs en mensen die met 1 loop uit kunnen hebben dan een goedkopere versie.
Ik ben ook geen voorstander van alles in 1 apparaat stoppen maar ben juist gecharmeerd van opties die ik kan bijbestellen. Ik ben ook bereid hiervoor te betalen mits de upgrade toegevoegde waarde heeft (minor upgrades & bugfixes horen gratis te zijn).
Upgradeability geeft een leverancier/fabrikant namelijk de mogelijkheid om iets extra's te ontwikkelen voor veeleisende klanten waarbij de ontwikkel kosten toch kunnen worden afgedekt en het geeft de klanten een mogelijkheid voor een upgrade tegen een extra prijs die echter laag is t.o.v. aanschaf van een nieuw apparaat. Ik heb juist een hekel aan het feit dat ik weer een nieuw apparaat moet kopen dat eigenlijk maar 10% verbetering kent t.o.v. het vorige apparaat. Ik heb liever iets goeds dat ik kan uitbreiden en waarmee ik jaren vooruit kan.
Laatst gewijzigd door tnijland; 19 oktober 2012 om 21:46
Regels voor berichten