Ik heb natuurlijk ook een basgitaar.
Maar als ik de snaar uitlaat lopen klinkt ie echt heel vals.
Waar door komt dit?
Moet dit gemaakt worden?
Groet
Jeffrey
Ik heb natuurlijk ook een basgitaar.
Maar als ik de snaar uitlaat lopen klinkt ie echt heel vals.
Waar door komt dit?
Moet dit gemaakt worden?
Groet
Jeffrey
Favorieten/bladwijzers