Van de week hoorde ik via de Facebook van mn nicht een bandje genaamd NAVARONE. Het waren opnames van STENDERS LATE VERMAAK. twee songs gehoord. `on my knees` en `the red queen effect`.
TE GEK!! Zal vast wel op youtube staan..
Van de week hoorde ik via de Facebook van mn nicht een bandje genaamd NAVARONE. Het waren opnames van STENDERS LATE VERMAAK. twee songs gehoord. `on my knees` en `the red queen effect`.
TE GEK!! Zal vast wel op youtube staan..
Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).
Favorieten/bladwijzers