Van de week hoorde ik via de Facebook van mn nicht een bandje genaamd NAVARONE. Het waren opnames van STENDERS LATE VERMAAK. twee songs gehoord. `on my knees` en `the red queen effect`.

TE GEK!! Zal vast wel op youtube staan..