Oorspronkelijk geplaatst door 7ender ik denk dat ik me maar weer opgeef voor de bijbel-club ,...is meer humor als hier O, die nonsens was een poging tot humor?
Website Embee Guitars
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers