Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
Nee, nog niet gezien maar het lijkt me wel interessant. Tja, en taalfouten hebben we allemaal wel eens... bijna in iedere provincie ;-) Gelukkig worden we steeds multi-cultureler (is dat goed Nederlands?) met alle goede gevolgen van dien.

Eigenlijk is het niet echt nodig om 'yet another review' te kopen. Ik heb het ding notabene zelf thuis maar soms is het leuk om te lezen dat anderen er mogelijk ook zo over denken (soort van bevestiging dat je er niet naast zat) Beetje zielig...maar ja

Afijn, dit is de beste analoge effect-unit die er op dit moment op de markt is en als je roomboter net als ik nog steeds lekkerder vindt dan iets wat dun smaakt maar waarvan ze blijven volhouden te zeggen dat alle goede vitamines erin zitten dan ben je hier aan het goede adres.
Nee dat tijdschrift hoef je niet direct voor deze review aan te schaffen. Die in de Gitarist is veel informatiever.
In Gitaarplus staat vooral kritiek op de 'talloze marketingkreten, waardoor ze (VR) zichzelf in uitermate positieve zin met andere (sic) vergelijken en deze vervolgens afbreken'. Verder: 'Het geheel is te Vintage, te zeventiger jaren. Maar in uitvoering, dus bruikbaarheid en klank, formidabel.'
Het wordt na lezen van de review niet echt duidelijk wat nou precies de bedoeling is van het stuk. Gitaarplus zou eerst zijn stukjes moeten laten proofreaden alvorens te plaatsen, taal en inhoud zullen er van profiteren!

Anyway, de PedalPro is inderdaad pure roomboter. Ben benieuwd wat Pete Thorn ervan vindt, las op HRI dat hij 'm inmiddels in huis heeft.

groetjes
Rogier