Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 717

Threaded View

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tnijland Bekijk bericht
    Heel erg leuk maar ik zal proberen objectief en kritisch te blijven. Ik heb zo mijn twijfels over een gebruikersvriendelijke tap-tempo functie maar Max heeft me persoonlijk verzekerd dat het goed werkt. We zullen zien... Ben dus benieuwd maar vind het ook wel leuk om mijn eigen ideeën en die van jullie terug te zien in een apparaat.

Wat dat betreft heb ik respect voor de firma want ze nemen echt de tijd om te luisteren naar de verzoeken en dit ook te verwerken in de Pedalpro of Pedalino. Max is helemaal niet geïnteresseerd in verkoop maar wil gewoon het beste effect pedaal maken dat er bestaat. In kwaliteit is er geen alternatief dus nu komen er extra features op verzoek. Ik mag dat wel, een ontwerper die eens geen compromis maakt maar kickt op muzikanten die het geweldig vinden. Ik verwacht dat er op termijn meer muzikanten uitvinden dat dit wel eens de "purest sound ever" kan zijn.

By the way, hoe bevalt je nieuwe pedalboard na een paar dagen intensive care?
    setting Tap Tempo with the expression Pedal is much more natural that with a mechanical switch since you do not have to lift your heel
    I am using it since a month and it is really cool.
    The only limit is due to the analogue delay time (616ms delay ) that correspond to 98 Bpm if I am not mistaking. As a upper limit I use 300 Bpm
    Now it's time to tackle the exceptions, exclusions, and global settings.

Have a good night guys

Max
    Laatst gewijzigd door massi1234; 23 juli 2012 om 13:31

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten