Bass, lieverd, de dame heeft absoluut een goede stem en power in overvloed, ze zingt alleen bijna constant onder de toon en niet zo'n klein beetje.

En die gitaar, doe dat eens dubbel en dan hard L en R of de een op 9 uur en de ander op 3 uur. En met dubbel weet je wat ik bedoel, een 20 a 30 miliseconden is genoeg.