-
GLS "switchcraft" pluggen bestellen?
Omdat ik mijn pedalenbak nu echt eens een keer netjes wil maken ga ik deze pluggen bestellen uit Amerika:
http://www.speakerrepair.com/mm5/mer...dj-quarterinch
De verzendkosten zijn alleen nogal hoog ($25,-), dus dacht ik: wie weet is er hier iemand ook geïnteresseerd in deze pluggen, dan zouden we samen kunnen bestellen en de verzendkosten delen. Ze verkopen ze in verpakking van 4, 10, 20 of 100 stuks, zelf heb ik er zo'n 16 nodig.
Oh ja, mocht er nog iemand over de streep getrokken worden: In tegenstelling tot de 'echte' Switchcrafts hebben deze 'pancake' pluggen wél gewoon 2 terminals, en ze kosten een fractie...
Als je geïnteresseerd bent in zo'n gezamenlijke koop, stuur me dan even een mailtje: rumblefuzz2 [apenstaartje] gmail [punt] com. Het handigst lijkt me dat je een beetje in de buurt van eindhoven woont zodat je ze op kunt komen halen en we verder geen gezeik hoeven te hebben mbt verzending/betaling en wie dan eerst of gelijk oversteken... Afijn, je snapt wat ik bedoel!
Ik hoor het wel, als er over een week nog geen reacties zijn geweest dan ga ik gewoon bestellen.
Mvgr,
Gijs Coolen
Regels voor berichten