Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
Ja, jammer.
Ik ben geen expert, volgens mij kan je je beroepen op een percentage vindersloon dat allicht hoger zou zijn geweest dan de CS gitaren. Geen gedoe, gewoon simpel en wettelijk vastgelegd.

Dat er iets "uit de deal te halen valt" en "duimschroeven aandraaien" zijn termen die uit een jongensboek komen.
Maar nogmaals, ik weet er verder niks van, zoals Ben fijntjes opmerkt en ik geloof niet dat ie van plan is hier iets over te vertellen om de rook te klaren.
Nu ben je te naïef, Pepe, PF en Gibson gaan deze Gibson tot op het draad uitmelken.

PF verschijnt in een aantal progamma's met dat ding (waar die de nodige centen voor ontvangt) de naam Gibson, wordt in de media tot in den treure genoemd (free publicity) en natuurlijk vermeldt die voor de nodige dollars dat Gibson de gitaar gaat nabouwen als speciale uitvoering (en zie de orders stromen binnen).

Waarschijnlijk kan PF tijdens alle interviews, gelijk gratis zijn aankomende tour, best-off album promoten etc.

Zo werkt dat daar in aan de andere kant van de oceaan.

Aanspraak maken kunnen ze niet meer op die gitaar, ten eerste staat dat ding in de States en ten tweede vraag ik mij ten zeerste af of ze nog aanspraak kunnen maken op de gitaar na 30 jaar.