Zo, een dergelijk topic bestond nog niet, schandalig!

Één van mijn absolute gitaarhelden, Dave Meniketti.

Gisteren was ie erg goed op dreef in Zwolle, Hedon.
Na een half uurtje hoorde ik een "kraakje" in zijn stem vlak voordat ze hun beste album "Earthshaker" integraal zouden gaan spelen, maar op de één of andere manier hoorde je dat niet meer terug tijdens de rest van het concert, sterker nog, hij zong echt heel goed.

De klapper v.d. avond was "Forever" vond ik.
Helaas kwam Dave niet de kroeg/zaal in, dus geen foto samen met Dave.
Sorry voor de kwaliteit v.d foto's.

Ik samen met drummer Mike Vanderhule.


En samen met gitarist John Nymann en bassist Brad Lang. Die laatste is een goede vervanger voor wijlen Phil Kennemore. Alle drie zeer aardige gasten trouwens.
[/QUOTE]