Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 201

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommus42 Bekijk bericht
    Leuk, zover als jij 'm hebt zou ik hem in ere houden. Ik heb mijn (budget, wel volledig buizen) rackje ontmanteld en gedeeltelijk verpatst. Als Behringer ofzo nogeens met 1HE switcher/looper/parallelmixer komt, start ik misschien weer eens. Nu ben ik erg tevreden met een 2x12 combo plus extensie-cabinet.
    Een apparatjek dat ik niet weg doe is een exciter, analoog dry-pad, en 3 banden, met surround, dat laatste is niet zo interessant als het lijkt, maar die middenband is voor leads erg interessant. Kost niet veel (wel 1HE), maar volgens mij voor het zwaardere genre erg prettig.
    Ik heb geen ervaring met exciters maar als het werkt zoals ik denk (ruis wordt omgezet in harmonische tonen) is het wel briljant.
    Doet me wel denken aan een ander stukje gear dat ik interessant vind: de ISP Decimator. Maar ook daarmee de vraag hoe nuttig dat voor mij is.

Ik ben lekker aan het kijken naar modellers en toen ik zocht naar de Line 6 HD serie kwam ik voornamelijk tegen dat deze niet overeind blijft i.v.m. de Axe-FX. Logisch want de laatste is 4x zo duur.
    Maar ik vraag me wel af hoeveel er in mijn sound verbetert (ik gebruik nu Guitar Rig 4 bij repetities) als ik een non-Axe aanschaf. Waarschijnlijk win ik stabiliteit en snelheid (met schakelen) maar GR4 klinkt al best aardig (maar niet goed genoeg meer).
    Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 4 september 2011 om 14:57

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten