Hallo na vele jaren koop ik eindelijk een "goeie" buizenbak knetterhard,rivera rake studio combo,beginnen na een half jaar al de EL34 ers te rammelen vooral bij de hogere noten freq? wie weet wat ik daar aan kan doen.

Groetjes

John