Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
Zijn jullie nu zo oud, of alleen jullie gitaarleraren? Daar zitten nummers bij die ik met een studentenband gespeeld heb. En toen was dat al categorie Golden Oldies...

3 sets voor een feestje waar gedanst wordt is trouwens wel te doen, maar bij een kroegoptreden met deels eigen werk werkt twee meestal beter. De derde wordt vaak toch al ervaren als een soort lange toegift heb ik het idee. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
ghehe...zo oud? Nope...Welke gitaarleraren? Zit inderdaad een hoop oud spul in, maar op de één of andere manier slaat het wel aan...zelf bij het wat jongere publiek.

Drie sets...tjah...Ik vind het ook niet echt ideaal, maar meeste stemmen gelden. Er zijn er een paar die twee sets van 14 nummers net wat te lang vinden en liever twee pauzes hebben. We hebben het al eerder gedaan en het werd niet als vervelend gezien of als toegift...het werkt dus voorlopig wel. Ik zelf zou het liefst wel twee sets doen, met eventueel één of twee nummers toegift..maar ach