-
Bovenblad naad laat los!
Ik heb een probleem.
Ben bezig een akoestische gitaar te bouwen (OM) en ben bijna zo ver om alles af te lakken, alleen zag ik dat de midden-naad van het bovenblad een klein stukje heeft losgelaten (achter de brug).
Ik heb nog gekeken met een spiegeltje en voor zover ik kan zien zit de midden bracing aan de binnenkant nog goed vast.
Is er een manier om deze kleine gleuf te injecteren met een soort lijm zodat hij op dit punt niet meer verder "scheurt", maar nog wel kan "bewegen"?
Clou help iig niet, dit scheurt bij het uitzetten van het hout volgens mij.
Ik zal vanavond nog wel een foto plaatsen.
Alvast bedankt!
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers