Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
Hmm, Crunch Box transparant, da's wel een heel andere visie dan de meesten daarover hebben, en ook mijn ervaring is dat ie toch wel behoorlijk je geluid kleurt.
Ik vond 'm het best tot z'n recht komen als een "standalone-Marshall-crunch-in-een-doosje".
Als booster vond ik het 'm niet geschikt, maar heb hem nooit over de 2204 getest.
Als standalone vind ik hem ook lekker en als booster ook, gelukkig heeft iedereen zijn eigen visie Bij mij doet hij niet veel met het geluid, maakt het alleen meer crunchy en meer gain, gain redelijke laag op de versterker en dan boosten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
Ik heb 'm getest op 9 en 12v voor m'n 2204 met de gain op 5 tot 8. De CB haalde heel de lekkere ronk weg en verving die door een mid-scooped ice-picky metal sound.

De Blues Pro was dan al een hele verbetering! Behoud van laag, ronkend mid en helder hoog.
Blues Pro moet ik er nog bij hebben eigenlijk.

Eerst las ik veel goeds over de CB, nu alleen maar negatief, snap de bevindingen niet echt want bij mij blijven de mids wel gewoon behouden, ik HAAT scooped sounds, bij mij ronkt hij juist wel lekker.