Dat "Need you Now" vind ik een erg goed popnummer van dit moment. Fijn solootje ook. Ik vraag me alleen af je daar publiek los mee krijgt, vermoed van niet. Laat dat maar aan trotse Maria over![]()
Dat "Need you Now" vind ik een erg goed popnummer van dit moment. Fijn solootje ook. Ik vraag me alleen af je daar publiek los mee krijgt, vermoed van niet. Laat dat maar aan trotse Maria over![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Favorieten/bladwijzers