Citaat Oorspronkelijk geplaatst door refused199 Bekijk bericht
Mijn spul komt bij www.polyservice.nl vandaan.
Het giethars en silliconenrubber dat ik gebruik:



Ik heb zelf deze ervaring inderdaad ook overgehouden van de modelbouw (trein). En gezien ik het daarbij toen vaak gebruikt had kreeg ik tijdens een helder momentje dit idee
Hehe goed idee joh
Bedankt voor de link! Ik zal eens gaan kijken op die site. Hoe is de service trouwens van de site? (verzenden enzo?)
Ik wil het gaan gebruiken voor militaire modelbouw (wel in de zelfde schaal als de meeste treinen zeg maar) om onderdelen af te gieten die ik bijv. vaak gebruik.