Hehe goed idee joh
Bedankt voor de link! Ik zal eens gaan kijken op die site. Hoe is de service trouwens van de site? (verzenden enzo?)
Ik wil het gaan gebruiken voor militaire modelbouw (wel in de zelfde schaal als de meeste treinen zeg maar) om onderdelen af te gieten die ik bijv. vaak gebruik.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers