Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12

Threaded View

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    27 januari 2010
    Locatie
    Voerendaal
    Berichten
    9

    Music Bandje gezocht... (Zuid-Limburg)

    Hoi, ik ben Viënna, 28 jaar oud en ik woon in Voerendaal (vlakbij Heerlen).
    Ik zoek mensen om lekker mee te "jammen" en uiteindelijk een leuk bandje mee te vormen!
    Ik speel nog niet zo heel lang gitaar, maar ben SUPER gemotiveerd en leer heel erg snel en graag
    mijn vriend noemt m'n gitaren mijn 2e liefde, ik pak ze meer vast dan dat ik hem vast pak .
    Ik ben altijd al helemaal gek geweest op muziek en heb een hele brede muzikale smaak...
    Top 40, Red Hot Chili Peppers, The Cranberries, Coldplay, Anouk, Evanescence, Linkin' Park, K's Choice, Alanis Morissette, Pink, Live en Nirvana zijn o.a. mijn smaak, maar ook wat harder zoals System of a Down en Metallica vind ik helemaal geweldig! Het zou erg leuk zijn als ik een (groepje met een) bassist(e), drummer, zanger(es) en misschien nog een gitarist(e) kon vinden, want alleen met m'n iPod is 't ook maar zo saai he? Ik beschik zelf over een elektrische gitaar (en een line 6 pocket pod voor de effectjes...),
    2 versterkertjes (15 en 45 watt), een elektrische bas gitaar, een akoestische gitaar en een klassieke...
    Heb trouwens wel wat piercings en tattoos, dus als je daar niet van houdt kun je maar beter niet reageren Telefoonnummer even verwijderd i.v.m. je eigen privacyof mail naar viennageerlings81@hotmail.com
    Laatst gewijzigd door Vienna1981; 27 januari 2010 om 21:48 Reden: foto vergeten...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top