Citaat Oorspronkelijk geplaatst door st.robot Bekijk bericht
ziet er toch goed uit vind ik, heeft zo'n freesje niet veel de neiging weg te willen 'lopen' tijdens het frezen? Zeker als je het met de losse pols doet?

is de inlay op de 7e positie in het echt ook zo dof, of komt dat gewoon door de foto/flits?

mooie inlay op een mooie toets van een mooie gitaar, well done!

grtz
freehanden met dremel in een toets is eigenlijk volstrekt verboden want risico op uitschuivers is heel inderdaad heel groot. heb het nog es gedaan in maple, dat viel op zich wel mee, wengé daarentegen is moeilijk, maar ik ben tevreden met het resultaat. vooral een kwestie van heel geconcentreerd werken.

niet dof, da's parelmoer hé, dat vangt het licht op zoals het zelf wilt