-
16 januari 2010, 11:27
#11
ik heb nog es nagedacht over dat drogen van de lak. denk idd dat het wijs zou zijn wat meer tijd te laten tussen de lagen. nu het oppervlak richting egaal gaat, merk je goed hoe de lak telkens inzakt bij het drogen.
Omdat ik zowat de anti-Woml ben qua geduld, ga ik de inlay truuk gebruiken: dat gaat me een tijdje bezighouden terwijl de lak kan drogen. Ik heb nog een aantal stukjes mop, niet genoeg voor een blockinlay, maar mss wel voor de custom guttlin inlay die ik ooit es heb getekend. De vorm is gebaseerd op de coverplaat van de controle cavity. Het rotte is dat er voor mijn dremel geen passende freesvoet bestaat, dus het zal weer vooral handwerk worden.
deze inlay dus (maar dan niet egaal wit maar mop):
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers