Kon mijn sound niet echt halen uit de Marshall Vintagemodern. Klungelen met een Weber Mass attenuator, om hem maar door de strot van mijn 2x12 Framus te proppen met M20's. Heb nog wat Plexi's en Superbasses overwogen, zelfs een Hiwatt DR103 willen kopen. Maar aangezien ik toch niet echt meer op de Kossoff queeste was, heb ik gekozen voor een lekkere toonmachine: de VOX AC30 head. Ben zeer tevreden. Vind hem een heerlijke feel hebben en veel ballen. En voor onze classic-rock songs ook erg geschikt. Ben benieuwd naar de eerste bandervaringen, helaas pas volgende week vrijdag.....