Mooie aankopen jongens!! Gaat de goede kant op, vooral met Dennis!! Toemaar! en nu sparen voor een Midastafel? Hopelijk haal je het bedrag, VOOR er MIDAS by Behringer op al die dingen staat

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
Ben je wel eens op de website van Bob Katz geweest Arjen? Bob is een heel aardige vent en hij vindt het leuk als je hem mail stuurt.
Weetniet zeker, maar is dit de site? http://www.digido.com/about-us.html ? Of bedoel je een privesite? Ik heb hier wel eens gekeken, maar nog niet geregistreerd. Kga eerst dat boek eens goed lezen, de reden van zo`n boek is juist dat ik al die vele sites beetje zat ben, ik wilde een goed handboek! Eerst even in de materie en in de man zelf verdiepen! Wel cool als hij gewoon tijd overhoudt voor mailtjes! Dat waardeer ik altijd zeer!

Owja, had nog een defecte SM57 gescoord voor een prikkie, het kapsel is gewoon heel, maar er werkt iets anders niet... soldeerbout is nu stuk, dus maken komt andere keer wel, maar het zal een leuk ding voor weinig geld zijn als hij het gaat doen!