Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
Bram, deze post snap ik niet. Eerst klaag je dat wij mods teveel nattevingerwek plegen, en een zin verder stel je dat we de mensen pesten met regeltjes. Dat is toch in tegenspraak met elkaar?
uiteindelijk proberen we zoveel mogelijk maatwerk te leveren, en is er veel onderling overleg, ook tussen mods en posters. De bewering van Barno dat hij de eerste is die dit overkomt, klopt ook niet; we hebben dit al vaak meegemaakt, en zijn er bijna altijd door overleg uitgekomen.
Ik klaag niet dat jullie teveel nattevingerwerk plegen, maar blijkbaar wordt daar in deze gevallen wel gebruik van gemaakt, dat is wat ik stelde. Als je goed leest, heb ik het wat betreft nattevingerwerk ook alleen over dit geval

Pesten stond tussen aanhalingstekens die uiteraard voor het gemak ook weggedacht mogen worden als dat beter uitkomt voor je reactie, en je haalt het nu ook volledig uit de context. Het ging erom dat ik het niet zinnig vind om regels toe te passen omdat die regels er nou eenmaal zijn. Ze moeten een zeker doel dienen (bijvoorbeeld om conflicten met betalende adverteerders te voorkomen, of omdat het gedrag storend is voor andere niet-betalende gebruikers). Ik zie in dit specifieke geval en vergelijkbare gevallen het doel niet en ik heb al een paar keer aangegeven dat dit een voorbeeld is van een 'verlies-verlies-situatie' zoals martijn-w het mooi omschreef.

Bedankt in ieder geval weer voor je bijdrage!

(en waar blijft mijn uitleg over omzetbelasting?)