Interessant voorstel.

Ik heb (als lefty) gekozen voor "de tijd zal het leren".
Ten eerste vind ik een heel eigen subforum overdreven, aangezien je met veel informatie over rechtshandige gitaren ook genoeg kunt, enige nadeel is dat er veel gewoon niet links te krijgen is, maar over wat wel te krijgen is verschilt de info erover natuurlijk niets. Daarnaast blijft het gewoon leuk om het te lezen ook al kun je er niks mee.

(Een) eigen topic(s) over linkshandig zou(den) daarentegen wel toegevoegde waarde kunnen hebben. Ik denk persoonlijk hierbij aan een "waar je lefty-guitars te vinden/ lefty-guitar tips-topic" of zoiets dergelijks. Dat is volgens mij namelijk het enige probleem wat lefty's hebben. Eventueel zou natuurlijk ook een "post je lefty collectie topic" kunnen, in de zin van waarom niet?, lijkt mij persoonlijk erg leuk om te zien wat andere mensen hebben kunnen vinden. Volgens mij vat je zo de 2 dingen die het meest 'afwijken' samen in 2 topics, en ik vind eigenlijk dat dat wel zou moeten kunnen hier.

En tot slot voor de mensen die zeggen "had je maar rechts moeten leren spelen".. Als je rechtshandig bent heb je er geen idee van, dus kun je daar beter je mond over houden. Mensen zoals Ash Ketchum hebben dus wel recht van spreken, aangezien hij wel weet waar hij het over heeft. Ik wil hier geen discussie starten waarom dan wel of niet.. blablabla.. dat weten we nou allemaal wel. Punt is dat er nou eenmaal genoeg mensen zijn die links zijn en puur gevoelsmatig ook linkshandig zijn gaan spelen, en dat daar best een topic voor gemaakt mag worden.