Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8 Bekijk bericht
Het blijft uitleggen zoals het je uit komt. Ik had toevallig vandaag een jazzgitarist op bezoek. Speelde de sterren van de hemel. Maar wist echt helemaal niets van gitaren.
Verder is de test uitgevoerd door iemand die je helemaal niet kent. Als Tristan of Michael AE dezelfde test en hetzelfde oordeel geven, dan wordt het voor mij wat waard. Maar ja....sommige mensen geloven alles wat ze lezen....al dat ze uitkomt.....
Het probleem is dat het mij helemaal niet goed uitkomt. Ik heb altijd al een echte Gibson willen hebben, dus dit soort testjes helpt me voor geen meter. Ik zou al mn gitaren kunnen verkopen en dan een echte Gibson er voor terug kunnen halen. Maar momenteel zie ik daar het voordeel niet van.

Als je mijn eerder geposte conclusie leest, zie dat ik veel minder radicaal ben dan jij me nu omschrijft:" Mijn conlusie is dat NIET ELKE Chinees een cheapass gitaartje is dat voor elke Gibson onderdoet. Over percentages laat ik me niet uit, dat kan ook niet na 2 (!) testjes door deze topic starter. Het zegt zeker niet alles, maar wel iets."