Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaronstonebeat Bekijk bericht
Side dots allemaal op lijn, dat valt inderdaad nog niet mee. Positie stippen trouwens ook niet, als je die zelf doet.
Nou, inderdaad, dat was ook nog een zenuwenstoestand met dat boren daarin. Elke fout zit vol in het zicht hè.

Frets erin meppen gaat bij mij ook met flinke klappen; ik sta er weleens van te kijken dat alles het steeds zo goed weerstaat. Maar ik heb nog nooit de rand van de toets afgeplakt bij het vijlen van de fretuiteindes; uiteindelijk moet je toch een heel klein beetje hout meevijlen om het vlak te krijgen, en als je daar van tevoren rekening mee houdt, is er niets aan de hand.
Ik heb van een driehoekig vijltje de randen gladgeslepen, daarmee kun je van de bovenkant goed de hoeken afronden. Afgekeken van een 'echte' fret dressing file' op StewMac.

Tof dat je weet vol te houden En succes met het vervolg. Ik kan alleen nog maar bewonderend toekijken naar het in elkaar zetten van een dergelijk instrument.
Haha, ik zal wel moeten na al die investeringen! Het gereedschap is de helft van de kosten (nu totaal 1000 euro, wordt nog wat hoger)