Thanks mannen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
ola, chique werk ike! halsje ziet er very smooth uit. ben jaloers op jouw spoke krullen , zal de mijne maar es gaan slijpen want heb ondertussen door dat dat het grote probleem is met mijn nieuwe schaaf.
keep it going
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de schaaf zo uit de winkel heb gebruikt. De materialen om te slijpen / wetten heb ik ook niet. De afsteling is wel kritisch - héél dun schaven!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oigun Bekijk bericht
chique diddley bow! En die grote dots staan ook goed. Die boren kun je het best in een booromslag gebruiken. Werkt eigenlijk net zo snel als electrisch. Dus volgende keer als je op een rommelmarkt rondloopt...
Zelf vind ik die grote dots ook wel leuk staan, ze zijn in ieder geval nog kleiner dan een rechthoekige inlay

Heb ik eindelijk de beschikking over een kolomboor, wil jij me weer aan de booromslag hebben . Ik heb nog wel een booromslag maar ik heb het nooit goed voor elkaar gekregen om precies recht te boren met zo'n ding. Als ik weer zoiets moet boren gebruik ik wel een speedboor - die draait zich in ieder geval niet vast ....