Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 105

Discussie: Muse 14-11 Ahoy

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steeff Bekijk bericht
    Dus alleen belangrijke personen weten hoe het systeem werkt? Ik heb er geloof ik ook wel aardig inzicht in, en jij doet op z'n minst lijken alsof. Zijn wij dan ook belangrijke personen? Onzin.

En ik vind het ook een beetje neerkijken op die mensen. Alle telefonisten zijn dom ofzo? Hoeveel studenten bijvoorbeeld werken wel niet voor telefooncentrales, zijn die ook dom? Beetje kortzichtig, vind je niet?

Ik geef toe dat ik geen telefonist aan de lijn heb gehad, maar ik geloof er niet in dat telefonisten per definitie (zoals jij stelt) geen idee hebben waar ze het over hebben. Ja, ze zullen er tussen zitten, dat wel.
    Piep niet zo, als je weet hoe het systeem werkt had je wel kaartjes gehad. Ik bedoel natuurlijk belangrijke personen bij de telefooncentrale. Daarnaast, telefoondiensten worden uitbesteed. Helemaal klachtenlijnen. Daarom weten ze geen flikker, ook al zijn het studenten (waar ook heel veel domme van zijn).

Ook al kan je goed met computers zijn, dan nog zie je dat mensen het fout doen. Het belangrijkste is dat je NOOIT op je back-knop van je browser moet drukken. En niet kloten met dat kutte iDeal, dat werkt niet bij zulke aantallen. Gewoon Creditcard gebruiken.

Daarnaast, de ticketservice machines in de winkels lieten het ook afweten als het ECHT druk was. Dan vertrouw ik liever op mijn eigen kunde dan op zo'n snol achter de balie die mij ringkaarten geeft voor Rammstein in 2002 terwijl ik toch echt veldplaatsen vroeg.
    Laatst gewijzigd door armageddon; 17 juni 2009 om 21:13

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten