Welkom op het GitaarNet.

Bekijk resultaten enquête: Uit de volgende drie namen, welke heeft je voorkeur voor deze gitaar?

Aantal stemmers
33. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Black Thunder

    15 45,45%
  • Dragonroar

    10 30,30%
  • Legacy of Fire

    9 27,27%
  • Anders (licht toe)

    6 18,18%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 93

Threaded View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2008
    Locatie
    Almelo
    Berichten
    1.215

    Standaard Project 'Black Thunder'

    OK het gonsde al een tijdje van de geruchten in het Zelfbouw forum, maar ik ga dus zelf een gitaar bouwen. Dit is meer een 'assemblage' dan een echte 'from scratch' topic.

    Mijn uitgangspunt is een Strat body met een H-S-H frezing, die ik inderdaad wil vullen met twee buckers en een single verbonden aan een vijfstanden schakelaar.

    Goed, even een plaatje voor de beeldvorming.

    En nog 1


    Ik ben er nog niet uit welke elementen ik ga gebruiken. Het is heel goed mogelijk dat ik me daarover laat adviseren door de gitaarwinkel om de hoek (letterlijk). Wel ben ik er zeker van dat ik eerst moet leren solderen voordat ik üeberhaupt elektronica ga kopen. Maar dat is alweer een stap verder.


    Graag jullie reacties op het ontwerp. Over smaak valt natuurlijk te twisten. Over wat de snelste en makkelijkste methode is om het schilderwerk echt goed te doen zullen we het denk ik sneller eens zijn.

    Meer nieuws bij daadwerkelijke voortgang (in het meest optimistische geval over 2 a 3 weken).
    Laatst gewijzigd door Yoshida; 8 oktober 2008 om 15:18

 

 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top