Dit topic is een beetje bedoeld om meningen over de Invader 100 (en 150) van Engl te beschrijven.
Gerrekat en ik hebben er allebei nu eentje voor een maand of 3, dat ik weet. Zijn er nog meer mensen die hun mening willen delen?

Het liefst wel van mensen die hem meer en/of intensiever hebben gebruikt, dan alleen effe testen in een winkel ofzo.

Anyway;
Ik gebruik mijn Invader 100 nog steeds met plezier, en via de Serial Amp Control manier van schakelen voor de footswitch. Dit biedt mij een uitgebreide controle i.c.m. de Z-9 Footswitch. (Function 1=low/high gain, Function 2=Loop 1/2, waarbij Loop 1 uitstaat, dus hij werkt als Loop on/off).

Op/aanmerkingen:
De sound is/blijft wel erg smooth, en dit zorgt er voor dat ie soms minder door de mix snijdt, dan ik zou willen. Mijn Savage 60 (tijdje terug verkocht) was daarin wat makkelijker (maar ook VELE MALEN beperkter dan de Invader 100).
Al met al vind ik het na 3 maanden nog steeds een dijk van een amp, maar ik blijf nog wel een beetje honger hebben naar de Special Edition, of evt. een (2e hands) Savage Special Edition.