Eerst plaatjes, hoe crappy ze ook zijn, voorlopig nog geen goede digicam:









Alles is netjes en goed gegaan, iets waar ik toch wel blij mee ben. Ze komen vanuit Japan en er kan zoveel mis gaan...

Maar ze zien er goed uit (oke het goud blinkt niet meer, ik hou niet van "aged nickel", maar dat zijn wat onbenullige zaken), zeker de standard vind ik zelf echt geweldig! Ze spelen goed, moet ze nog effe wat beter afstellen en die vreselijke 009 snaren er af halen. Echt, het is misschien 2x zo duur als een Epiphone, maar nog steeds minstens 2x zo goedkoop als een Gibson. En het neigt qua kwaliteit toch echt wel veel meer naar Gibson dan naar Epiphone, daar heb ik het wel een beetje mee gehad...

Zoals ik eerder zei ga ik er eentje van houden, ik ben er nog niet over uit welke. De custom lijkt iets beter, directer te klinken, maar bij de standard zou ik er sowieso andere elementen in gooien denk ik. De standard "voelt" meer als een echte, stevige gitaar, maar de custom speelt weer iets soepeler (maar ik moet ze dus nog wat meer afstellen). Tot slot vind ik de standard er zoals ik zei wel mooier uit zien... Ik ben er nog niet over uit, zal ze eerst eens een tijdje flink bespelen!