ik weet niet of je die vox tonelab al es bekeken hebt, maar er zit 'n buis in !
ik heb ooit al eens eerder een london city top gebruikt met m'n pod. nou daar kwam wel wat uit zeg ! dus ik denk eerlijk gezegd dat 'n tonelab minstens net zo goed kan klinken als losse pedalen. aan de andere kant losse pedaaltjes hebben wel iets. beetje dat vintage idee, dus ik weet het nog niet zeker.
ik heb laatst eens de nieuwe fender supersonic gecheckt. zo vet gewoon !
das pas iets cools om losse effectjes tussen te gooien. dat ding kan alles en zelfs hi-gain dingen. maar goed das tussendoor
edit: oh ja het heeft misschien ook meer te maken met welke stijl je speelt? ik bedoel als ik meer van de blues was duwde ik er een boss blues driver in ofzoiets. of een of andere tubescreamer.
mijn favoriete bands van het moment zijn underoath en thrice ik weet niet of jullie daar wat mee kunnen. wat effecten betreft vooral veel delay's voor de rest niet veel maar dat zou ik zelf wel willen. distortion en clean halen ze onder andere uit orange's, mesa rec's en marshall jcm2000's dus tja... dan zou ik die peavey moeten houden voor distortions en losse effecten er tussen moeten knallen. ik weet het allemaal nog niet

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers