Tanzwut is zeker de moeite waard.. ga ik jaarlijks heenerg gaaf
Sabaton is ook wel rammstein achtig vind ik qua beukend doordreunend geluidprimo victoria is erg gaaf
nee het is geen nazistisch lied het gaat wel over de 2e wereld oorlog.. luister maar eens.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers