Tanzwut is zeker de moeite waard.. ga ik jaarlijks heen erg gaaf
Sabaton is ook wel rammstein achtig vind ik qua beukend doordreunend geluid primo victoria is erg gaaf nee het is geen nazistisch lied het gaat wel over de 2e wereld oorlog.. luister maar eens.