wat wel gedaan wordt, is in Es stemmen. Gaat de spanning op de snaren ook naar beneden.
wat wel gedaan wordt, is in Es stemmen. Gaat de spanning op de snaren ook naar beneden.
Dreadmember
ik speel malmsteen solos op 012, in het begin erg zwaar maar t klinkt zooo lekker en je heb veel meer controle
God bestaat niet meer, hij is al dood...--> Jimi Hendrix
Thats all i have to say :P
eeen echte man shred niet, das voor mietjes....![]()
![]()
ik zou je lage snaren wat dunner nemen, gewoon een standaard ernie ball setje voldoet goed: .010 .013 .017 .026 .036 .046
hang je zak in die bak en schijt die bak met gemak vol met kak
Wat maakt het eigenlijk uit...
Het is niet zo dat je door van staren te wisselen ineens veel sneller, of beter speelt. Elke vorm van gitaarspel valt of staat met degene die het speelt. Als je een dure gibson hebt, betekend dit niet gleijk dat je beter zult gaan spelen...
Als je dunnere snaren hebt, betekend dit neit dat je beter zult gaan shredden. Het komt allemaal neer op uren/dagen/ maanden maar waarschijnlijk JAREN!!!! oefenen...
ps, je kunt beter zwaar oefenen. Je traint toch bij alles boven wat je normaal moet kunnen zodat dat niveau gemakkelijk is. Dus waarom geen dikke lastige snaren.. als je die kunt, pak dan dunnere en het gaat waarschijnlijk nog makkelijker.
ik heb op mijn stratje op t moment een .009 set zitten en ik vind t veel te belabberd spelen. .010 speelt veel gecontroleerder, omdat er een hogere spanning op de snaren staat. Ik speel sneller op mijn strat met .010 dan met .009.
op mijn Elcheapo LP heb ik .011 zitten wat ook goed en snel speelt. een LP is 'korter' en daardoor stond .010 te slap.
wat mij betreft maakt het dus wel wat uit.
hang je zak in die bak en schijt die bak met gemak vol met kak
Als je op dikkere snaren snelheid begint te kweken, speel je idd wel iets makkelijker op dunne snaren. Mijn volgende gitaar krijgt 0.10, mijn gibson heeft o.11.
In principe maakt het niet echt veel uit, het gaat er gewoonweg om wat jij lekker vind spelen. Als je 0.11 b.v te dik vind, ga dan weer een stapje omlaag.
What do we Have to Hope for?
Why do we even Try?
Laughed at Religion Long Ago, I doubt I'll be an Angel...When I Die
Favorieten/bladwijzers