Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20

Discussie: amp

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2005
    Locatie
    leuven
    Berichten
    22

    Standaard amp

    ik ben op zoek naar een deftige amp op dit moment heb ik
    Behringer V-ampire Lx210 (60 watt)
    maar nu ik in een band speel hebbik een versterker met meer power nodig, mijn buget is niet al te groot ik kan maar max +- 500€ besteden

    ik had al gedacht aan een laney mxd 120 : 120 watt, head+ cabinet, 2 channels, en een heleboel effecten

    deze kost ongeveer juist 500 €

    heeft iemand soms nog ideen of suggesties om een bepaalde versterker te kopen? (ik speel meestal powerrock, dus heavy distortion en wat effecten zijn wel een vereiste)

    thnx

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2005
    Locatie
    Beek, Montferland
    Berichten
    3.462

    Standaard

    ga voor amps ff naar het 'Moderne Versterker' gedeelte... daar kunnen ze je wel verder helpen denk ik! :wink:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vulvasonic
    Flikker op, zak hooi.

  3. #3

    Standaard

    als je 500 euro te besteden hebt, moet je een buizenbak kopen. punt uit.

    de enige reden om transistor te kopen voor dat geld, is als je echt alleen steriel clean speelt of juist wesp-in-een-potje-metal wil spelen.

    voor 500 euro zou ik op zoek gaan naar een 2ehands jcm/jtm van marshall, ischien een blues deluxe van fender o.i.d.

    en verkijk je niet op de watts: geef me een 40 watt buizenversterker, en ik laat die laney 120 watt alle hoeken van de kamer zien; volume hebben bijna alle amps wel, maar de breedte en power van het geluid zijn de dingen die je gitaar door de mix laten komen.
    You're not drunk if you can lie on the floor without holding on."
    -- Dean Martin

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    15 augustus 2005
    Locatie
    leuven
    Berichten
    22

    Standaard

    ow sorry .. idd
    ben nogal een nieuweling op dit forum =$
    hoe verwijder je een bericht?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2005
    Locatie
    Beek, Montferland
    Berichten
    3.462

    Standaard

    een topic kan volgens mij alleen een mod verwijderen toch?! Wie weet gebeurt het nog.... we laten ons verrassen! :razz:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vulvasonic
    Flikker op, zak hooi.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 januari 2005
    Locatie
    Beek, Montferland
    Berichten
    3.462

    Standaard

    Welkom trouwens!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vulvasonic
    Flikker op, zak hooi.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    12.297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door renier
    de enige reden om transistor te kopen voor dat geld, is als je echt alleen steriel clean speelt of juist wesp-in-een-potje-metal wil spelen.
    .


    juist ja... want BB King heeft zo'n 'steriel clean' geluidje...

    ik zie wel dat je nog nooit op een Gallien Krueger 250ML of zelfs een Crate GT120H hebt gespeeld...

    niet alle buizenamps zijn heilig en niet alle transistorbakken zijn kut.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  8. #8

    Standaard

    BB king zal ook wel iets meeruit te geven hebben dan 500 euro.
    Screw you guys, I'm going home!!!!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2005
    Locatie
    Eindhoven / Axel
    Berichten
    2.180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
    BB king zal ook wel iets meeruit te geven hebben dan 500 euro.
    Zou je denken


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vonk
    Hilarisch, petrucci showt zijn gear: Theyre painted by michael angelo.. eeh.. I don't mean that guitarn00b, i mean the guy that painted Jezus on that ceiling and stuff...
    Ibanez RG 1570 prestige
    Ibanez GSA 60 piëzo
    Ibanez AXS 32 EMG 81/85
    Challenge Jazz Bass

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    12.297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
    BB king zal ook wel iets meeruit te geven hebben dan 500 euro.
    niettemin heb je makkelijk een GK 250ML voor 250-300 euro.

    En ondanks z'n grootte (hij is echt portable, met 2x 6,5" speakers!), kan je 'm aansluiten op een 4x12 en dan barst het geweld los!
    één van de best klinkende solid state distortions die ik ooit heb gehoord.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top