Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12

Discussie: Visual Sound

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Metoshade
    En over het buiziger:

Volgens mij scheurt de TubeFactor bij zowel Crunch als Lead redelijk op diodes. De buis doet natuurlijk wel iets, maar het is niet een volledige buizenscheur, vooral veel diode werk. Natuurlijk kan dat ook heel erg goed klinken hoor, maar het is dus niet pure tube.
    bij mijn weten staat er 290 Volt over die buis, dus die wordt volledig benut, en pas wanneer je Factor 2 inschakelt, worden de diodes in gebruik genomen.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Senior Member

Standaard

@ Metoshade:
    Ik kan helemaal met je verhaal leven, dat heb je prima verwoordt. Gebruik zelf eigenlijk alleen de overdrivekant, zonder bass-boost, want dat wordt te dik met de rivera die al erg "bruin" staat, met echt heeeel af en toe een keertje de distortionkant erbij, en dan alleen over de Fandango, want de Knucklehead heeft al genoeg ellende aan boord om alle geluiden te maken die ik nodig heb.

Maar alle verhalen ten spijt, wat de een mooi vindt, hoeft de ander niet mooi te vinden. Ik was in de winkel echt erg onder de indruk van de CM Hot-Drive and boost over een Marshall en een fenderversterker, maar thuis aangekomen en reeds afgerekend, loste het kleinood die belofte niet in op de Rivera....
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten