Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 12 van 12

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    Heel goed gedaan. Knap stukje werk.
    Ook de productie is dik voor elkaar.

Bij mij zorgde het maken en afronden van zo’n hommage ervoor dat ik daarna vrijer was in wat ik maakte. Niet dat ik het zo bewust ervoer, maar alles wat ik erna maakte, lijkt veel minder op Pink Floyd.

Ik hoop de komende tijd meer van je werk te horen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Hartelijk dank voor je reactie! Ik ben benieuwd of het bij mij ook zo werkt, maar ik vrees van niet, haha. Nu is het zo dat in elk nummer wat ik maak wel een 'Vai-ism' is terug te horen in meer of mindere mate, maar bij deze track ging ik daar echt bewust voor. Dat zal idd hierna niet meer zo zijn. Wel denk dat de invloed altijd wel zal blijven, al is het maar in details zoals bepaalde frasering.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luc-O Bekijk bericht
    Dank voor het luisteren en je reactie Gus! Al vind ik de eerste zin wat cryptisch, wat is het verband tussen perfectie (wat dit niet is overigens, zei de selfcritic) en uniformiteit? Het is denk ik niet gek om een opname zo 'perfect' mogelijk te willen doen, toch?
    Ja, nu zie ik ook dat je het anders kunt lezen dan ik heb bedoeld.
    Sorry voor het ongemak.
    Ik heb geprobeerd te laten blijken dat ik jouw mate van zoeken naar de perfectie erg kan waarderen, zonder dat ik de behoefte voel dat ook na te streven.

Ik heb een klunzige manier gebruikt om je te complimenteren.
    Andere mensen grijpen naar foefjes, terwijl ik bij jou de menselijke factor hoor...
    Pet af dus.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten