Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 678
Weergegeven resultaten: 71 t/m 78 van 78
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    dat van die wang ik ook niet,

van Wehkamp herinner ik mij "Vulcano"
    ik gok iets Aziatisch, uit de groene gordel van smaragd
    Bas Krumperman beweerde ooit dat hij op een Wehkamp gitaar speelde, maar dat was een Westone.

Senior Member

Standaard

Beetje vals snobisme van Krump want indertijd was Westone het eigen huismerk van Matsumoku en dat was net zoals Aria, Ibanez en Yamaha best wel prestigieus Japans spul. Alleen was Ibanez sexy, Yamaha degelijk en Westone geen van beide.
    Had Krump geen soort van endorsement? enniewee, die gitaar van hem was totaal niet origineel meer.

Senior Member

Standaard

De deskundologen van Musicmaker trapten er met open ogen in. Die gitaar was niet standaard inderdaad.

Senior Member

Standaard

Leuk interview met een topmuzikant.

Senior Member

Standaard

nice.........

Senior Member

Standaard

Rondleiding door een Duitser in een Nederlandse zaak.
    https://youtu.be/1sHNTojoUPw?t=48
    Jammer dat ik in zo'n uithoek woon anders zou ik er best eens willen rondsnuffelen.
    Laatst gewijzigd door lcvanderhelm; 22 mei 2026 om 20:36

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Heb vroeger een gehad. Raar ding. Keihard clean kanaal zonder enige "give". Ontiegelijk vies scheur kanaal. Te klein kastje met gesloten achterkant waardoor dozig geluid. Schel en knallerig. En wanneer je een externe speaker aan sloot bleef de eigen speaker ook aangesloten, de enige keer dat ik het ding live gebruikte sloot ik hem aan op mijn 4x12, speelde drie nummers en toen kwam er een rookwolkje uit maar geen geluid meer. En dat terwijl ik in het eerste nummer mijn Marshall had gemold.

Heb de afgelopen jaren nog een paar keer een Sessionette in huis gehad, om na te kijken en te verkopen voor mensen. Het is mijn spul niet, bleek elke keer weer. Brrr.

Tonex is best goed, zo'n plug lijkt mij niks want ik vermoed dat ie bij mij geen lang leven zal hebben (ik ben onhandig) en ik houd niet van met een koptelefoon spelen. Maar het Tonex systeem werkt prima, zeker nu ze eindelijk de ergste tekortkomingen uit de software hebben gehaald (helaas niet allemaal). Ik gebruik de software nog, had het grote pedaal maar die heb ik weer verkocht vanwege de destijds nog dramatisch slecht functionerende software. Moet zeggen dat ik de Neural DSP Nano Cortex beter vind qua geluid en speelgevoel. Ik denk dat de Tonex ook niet zo'n goede IR-loader heeft. Maar de nano bevalt zo goed dat ik afgelopen week mijn laatste versterker verkocht heb. Ik zie me toch niet meer met een band in een busje door het land crossen. Morgen komt er nog een Hotone Pulze Mini binnen voor op de bank. Voor thuis in mijn gehorige doorzonhut is het digitale spul een stuk praktischer dan een buizenbak.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
    Haha, hier qua sound vergelijkbare ervaring.
    Werd heel hoog over opgegeven in de muziekpers.
    Wist ik veel, ik dat ding aanschaffen, ik kon nog niet zoveel.
    Kreeg er nooit een behoorlijk geluid uit.
    Ik heb nog wel de versterker eruit gehaald en de speaker los gebruikt, lange tijd open doordat de versterker eruit was.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lcvanderhelm Bekijk bericht
    Rondleiding door een Duitser in een Nederlandse zaak.
    https://youtu.be/1sHNTojoUPw?t=48
    Jammer dat ik in zo'n uithoek woon anders zou ik er best eens willen rondsnuffelen.
    Ze zitten ook maar zo'n 20 minuten van de Duitse grens af, maar die kerel komt van een stuk verder weg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edje kadetje Bekijk bericht
    Haha, hier qua sound vergelijkbare ervaring.
    Werd heel hoog over opgegeven in de muziekpers.
    Wist ik veel, ik dat ding aanschaffen, ik kon nog niet zoveel.
    Kreeg er nooit een behoorlijk geluid uit.
    Ik heb nog wel de versterker eruit gehaald en de speaker los gebruikt, lange tijd open doordat de versterker eruit was.
    Met een 412 Marshall kast kwam ie wel tot leven en de achterplaat eraf schroeven knapte ie ook erg van op.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten