Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 31 van 48 EersteEerste ... 21293031323341 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 310 van 479
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cluseau Bekijk bericht
    Duidelijk.

Voor de zekerheid, je hebt van die mensen die met alle geweld een tweede biaspot willen inbouwen.
    Hihihi... ja....

Nou laat het dan een bias-balance pot tussen de buizen zijn, dan kun je ook ongematchte buizen gebruiken (oh nee wat zeg ik nu, straks breng ik Lars op ideeën....)
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Senior Member

Standaard

Maar als je het nu wel lekker vind klinken (met twin stack mod) dan geloof ik niks van die bias-meting. Zó koud zou volgens mij nergens naar moeten klinken?!?

Standaard

De raadselachtigheid zit in het volgende. Volgens mij was die grijze connectie op V1 al een tijdje kasjewijlen. Die ging er ineens uit. Ik vermoed dat ook de originele buizen toch een optater hebben gehad, waardoor dat vermogen weg was. Ik heb gisteravond een draadje gemaakt van R9 rechtstreeks op de buis gezet. Ik heb dus ook de eindbuizen gelijk vervangen door JJ's, die lijken nog kouder te staan.

Senior Member

Standaard

Mwa, dat (koude instelling) hoor je pas als je hem wat harder zet hoor. Slaapkamerniveau is nog niet eens 1 Watt.
    Laatst gewijzigd door fredjuh; 5 juni 2020 om 10:57 Reden: verduidelijking tussen haakies

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Maar als je het nu wel lekker vind klinken (met twin stack mod) dan geloof ik niks van die bias-meting. Zó koud zou volgens mij nergens naar moeten klinken?!?
    Ik bedoelde dat ik hem beter vind klinken met mods, en volgens mij stond hij al te koud afgesteld.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Little Jay Bekijk bericht
    Hij heeft een oude Deville, zonder bias-pot idd.

Er gebeuren raadselachtige dingen.... dan ineens kapot, dan ineens werkt 't weer..... pilot lampje werkt ook nog steeds niet? Zit er niet ergens een los of intermittent contactje?

Maarre... laat die posts maar komen hoor, zit toch maar een beetje suf thuis te werken tot 1 september mag ik niet naar kantoor. Zonder Larsje zou de quantaine er heel anders uitzien :-D
    Hier hetzelfde geen werk, pas vanaf september. Vandaar ook wel dit project, ik vind het ergens leuk om te klussen. Zelfs al heb ik niet zoveel kennis. Mijn ego kan wel wat hebben 😁. Kon hem vrij goedkoop kopen (400 euri) en was wel benieuwd. Ooit zo'n HR deville gehad, maar daar was ik niet zo kapot van. Maar wilde toch graag een Fender amp hebben. Qua speakers zit er nog 1 originele Fender Eminence in, een Jensen en 2 nieuwe eminence speakers in.

Standaard

En inderdaad pilot lampje werkt nog steeds niet 🙄

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door larsje Bekijk bericht
    Daar is een oplossing voor

Standaard

Gelukkig maar, alles kost vanzelf op, met een beetje boel hulp natuurlijk. Net ook de aankoop van de eeuw gedaan en zo'n bias adapter gekocht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door larsje Bekijk bericht
    Lampje kan gewoon de geest gegeven hebben natuurlijk.....

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten