Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 8 van 16 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 t/m 80 van 154
    Senior Member

Standaard

Als 'ie daar dan gedaan is door Noord Koreanen of eerste generatie Vietnamezen, ben je natuurlijk net zo ver van huis. Kijk, mijn Hofner die is tenminse nog West Duits, al zegt dat deze dagen ook niets meer.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Haha....jammer genoeg heb ik die gitaren nooit kunnen kopen, tegen de tijd dat ik wel wat te besteden had daaraan, was die zaak weg.
    Ze hadden ook zo'n joe perry les paul, met een hals als een honkbalknuppel.
    O ja, en zo'n nuno bettencourt washburn met die wazige neckjoint.

Trouwens, wat Washburn betreft, ik herinner me uit die tijd een soort van schandaal van aziatische washburns met made in usa erop of iets dergelijks. Iemand?
    Dat gold voor kramer, washburn, charvel en bc rich op een gegeven moment, kramer is eigenlijk nooit in de vs gebouwd maar werd door esp en lasido (canada) gebouw, de neckplate liet wel een New Jersey address zien, charvel was op een gegeven moment overgenomen door Akai en de neckplate liet het address van de distributeur in texas zien, washburn heeft op een paar gitaren na die ghostbuild werden door o/a grover jackson niets in de vs gebouw (lange tijd was er totaal geen productie in de vs alleen marketing afdeling) echter de neckplate suggereerde ook dat de gitaar MIA was en als laatste BC Rich was eerst niet duidelijk dat hun NJ series niet in New Jersey werden gebouwd maar in Nagoya Japan en tegenwoordig wordt die NJ series niet in Nagoya maar china gebouwd
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Die BC Rich NJ's waren geen beroerde gitaren herinner ik me?

Senior Member

Standaard

Ik had ooit rond 2000 een BC Rich Warlock uit de, ik dacht, NJ series. Eentje met neck-thru body constructie en de Widow headstock was toen vrij nieuw. Dat was best een degelijke gitaar, de elementen had ik vervangen voor een set EMG's

Senior Member

Standaard

Cool

Die knakker van Death had ook een NJ BC rich, een Stealth.
    Zelf heb ik al sinds ik in 1992 of zoiets dat concert van guns n roses in Parijs zag, sluimerende GAS (ik speelde toen nog niet eens gitaar) voor een BC Rich Mockingbird SL.

Senior Member

Standaard

Mod-edit; gedraag je een beetje
    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook Donald Trump met een lamp zijn.

Junior Member
    i can't tell...somewhere between heaven & hell

Standaard

Ik kan me de Maverick gitaren nog herinneren, met de volume en toon knoppen horizontaal geïntegreerd in de body.
    Ontzettend "high end" en "innovative" als je de marketing mocht geloven destijds.
    Nooit meer wat van gehoord of gezien...

Senior Member

Standaard

Valley arts. Helemaal hip in de eighties en nineties. Toen werd het verkocht aan de koreanen. Nooit meer wat van gehoord.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Napoje Bekijk bericht
    Valley arts. Helemaal hip in de eighties en nineties. Toen werd het verkocht aan de koreanen. Nooit meer wat van gehoord.
    Doe ff normaal, jij dacht gewoon "ik ga ff lekker die Koreanen lopen dwarsbomen"

Senior Member

Standaard

Bent u ongesteld meneer fusion?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten