Volgend mij staat de aangegeven tijd bij de berichten een uur te vroeg...
Bikpie
Volgend mij staat de aangegeven tijd bij de berichten een uur te vroeg...
Bikpie
Dan moet je hier:
http://www.gitaarnet.nl/profile.php?do=editoptions
je Tijdzone goed instellen.
Laatst gewijzigd door Schrevel; 21 augustus 2016 om 21:24 Reden: typo
Epiphone SG Custom - Ibanez Gio bas - Gibson M3 - Fender Jaguar
Favorieten/bladwijzers