Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 38 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 372

Discussie: De rapporteerknop

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Goed nog een laaste post op dit topic . Ik zie echt niet waarom je iemand niet serieus zou moeten nemen wanneer iemand een Rocktron Chorus mooi vind klinken en dat met eventuele geestverwante wil delen

Er worden hier apparaten de hemel in geprezen die ik en veel anderen met mij vreselijk vind klinken , maar dat is voor mij geen reden om zo iemand niet meer serieus te nemen

ik respecteer iemands voorkeur , ook al laat ik vaak weten dat ik er anders over denk

Ik kan er daarom dan ook niet meer van maken dan dat je het bewust op zoekt

Verder zou ik alleen nog willen verwijzen naar de laatste post van Han
    Geen idee hoe het met jouw Rocktron Chorus topic fout ging, want dat kan ik niet meer lezen. (ik vind dit overigens een totaal foute instelling van dit forum, van fouten kan men leren, gun ons dat. Het topic bestaat immers nog!)

Qua respect sla je de plank echt mis en als iemand 'het' bewust opzoekt ben jij het wel.

Verder vind ik het vervelend dat jij er helemaal aan voorbijgaat dat wij elkaar een paar keer via PB's hebben gevonden.

Ik kijk uit naar jouw reactie, Brad.

Senior Member

Standaard

Je hebt helemaal gelijk, Brad.

Senior Member

Standaard

Is het je niet opgevallen dat ook mensen die hier al lang zijn langzaam maar zeker van mening aan het veranderen zijn en dat soms ook voorzichtig laten doorschemeren ? Feit is dat helemaal niet iedereen hier tegen me is

Wel is het zo dat die mensen dat niet altijd laten blijken
    Hier moet ik echt smakelijk om lachen, want weer doe je het! Gehehe!

Senior Member

Standaard

Beste Brad, ik ben niet TEGEN je. Ik ben tegen oeverloze stokpaardjes en onzinnige postings. Verder ben je wat mij betreft meer dan welkom hier. Heus.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Beste Brad, ik ben niet TEGEN je. Ik ben tegen oeverloze stokpaardjes en onzinnige postings. Verder ben je wat mij betreft meer dan welkom hier. Heus.
    Ben ik met je eens Joost, ik beschouw mijzelf ook een paradijsvogel

Senior Member

Standaard

Doe ik ook, echt!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Doe ik ook, echt!
    Jij beschouwt mij ook als paradijsvogel....???

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Geen idee hoe het met jouw Rocktron Chorus topic fout ging, want dat kan ik niet meer lezen. (ik vind dit overigens een totaal foute instelling van dit forum, van fouten kan men leren, gun ons dat. Het topic bestaat immers nog!)

Qua respect sla je de plank echt mis en als iemand 'het' bewust opzoekt ben jij het wel.

Verder vind ik het vervelend dat jij er helemaal aan voorbijgaat dat wij elkaar een paar keer via PB's hebben gevonden.

Ik kijk uit naar jouw reactie, Brad.
    Nee hoor ik zoek het helemaal niet op , als ik vol enthousiasme post dat ik vanavond een nieuw ontdekte vleesvervanger ga proberen dan doe ik dat niet om reacties uit te lokken . Ik zie namelijk ook niet wat daar nou zo raar aan is

Verder zijn er mensen hier die daar ook enthousiast over zijn en ik krijg daar soms ook leuke reacties op en krijg van die mensen ook leuke tips terug
    En ja ik heb ook bepaalde voorkeuren als het om apparatuur gaat en ik ben vrij om die uit te spreken . Niet om te zieken maar uit enthousiasme en om het te delen met mensen die dezelfde smaak hebben

Dat er mensen zijn die mijn voorkeuren maar onzin vinden neem ik voor kennisgeving aan

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Jij beschouwt mij ook als paradijsvogel....???
    Tuurlijk, dat doen we toch ALLEMAAL?

Senior Member

Standaard

Nee hoor ik zoek het helemaal niet op , als ik vol enthousiasme post dat ik vanavond een nieuw ontdekte vleesvervanger ga proberen dan doe ik dat niet om reacties uit te lokken . Ik zie namelijk ook niet wat daar nou zo raar aan is

Verder zijn er mensen hier die daar ook enthousiast over zijn en ik krijg daar soms ook leuke reacties op en krijg van die mensen ook leuke tips terug
    En ja ik heb ook bepaalde voorkeuren als het om apparatuur gaat en ik ben vrij om die uit te spreken . Niet om te zieken maar uit enthousiasme en om het te delen met mensen die dezelfde smaak hebben

Dat er mensen zijn die mijn voorkeuren maar onzin vinden neem ik voor kennisgeving aan
    Ja, dat topic stond vol met leuke reacties.....

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten